السلام عليكم
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتدي عرب الرمل.

السلام عليكم
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم ، في منتدي عرب الرمل.

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
نكت ................... Pageviews=1
المواضيع الأكثر شعبية
موعيد الاتوبيس من شبين الكوم
دليل عناوين شركات البترول
انساب عائلة عقل
نتيجة الثانوية العامة مع ترتيب طلاب المدرسة تنازليا
قاعدة نور البيان فى معلم القراءة بالقرأن
كردونات جديده للاراضي الزراعيه
ارقام تليفون هامه
اسطوانات وزارة التربية والتعليم التعليمية للابتدائى
اعلام المنوفية
قائمه لأسعارالأجهزة الكهربائية
FacebookTwitter

نكت ...................

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

نكت ................... Empty
مُساهمةموضوع: نكت ...................   نكت ................... I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011 - 12:12

مره واحد فشار اوي جاله واحد صاحبه قعد يقوله امبارح جالي ابو لهب و حنظله و كنا بنتغدا مع بعض قاله يا عم انت هتشتغلني قاله و هشتغلك ليه امبارح كنا على طرابيزه واحده صحبه كان هيتجنن المهم نزل من عنده لقى ابن الراجل قاله صحيح الكلام ده قاله كلام ايه يا عمو قاله ابوك امبارح جاله ابو لهب و حنظله وكانو بيتغدو مع بعض؟ قاله بصراحه يا عمو مش عارف بس انا امبارح لقيت موكب من كام ناقه كده وكان مكتوب عليهم ملاكي قريش

----------------------

مره واحد جاي بسياره مفتوحه واخر موديل دخل على مطعم فعصابه سرقت سيارته ؛رفع المسدس وقال:ازا ما رجعتولي السياره رح اعمل فيكو متل ما عملت في اوروبا. العصابه خافت ورجعت السيارة . نط واحد وسأل؟ وعملت إيه في أوروبا ؟ قال : روحت مشي

----------------------

مرة نكتة مشية فى الشارع بتعيط ؟؟ سالوها بتعيطى لية؟؟ قالت لهم.واحد ضحك عليا.

----------------------

مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش

----------------------

مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب

----------------------

مرة اتنين مساطيل واحد بيقول للتاني انا امبارح وانا ماشي في الغابه طلعلي اسد وكان في ايدي كوبايه مياة رميت الاسد بيها الاسد جري التاني رد عليه وقاله علشان كدة لما طلعلي اسد من شويه ضربته بالقلم ايدي اتبلت مياه

----------------------

مره اثنين بيفشورو علي بعض الاول بيقول الي الثاني تتصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان الثاني قوله ايه يعني انا ماما جابتلنا باميه طولها متر الاول قوله بتطبخوها فين دي قله في حله امك!!!!!!!!!!!!!

----------------------
اتنين حشاشين قاعدين مسطولين فيهم واحد فشار قال لتانى تصدق عارف مين الكان قاعد معايه امبارح قاله مين أبو لهب و أبو جهل فقاله ياراجل دول ماتوا من زمان قاله طيب اسئل ابنى احمد قاله يااحمد قاله نعم يا بابا قاله مين الكان قاعد معايا امبارح قله والله مش فاكر بس العر بيه الكانت واقفه كان مكتوب عليها ملاكى قريش

----------------------

طفيلي مشترك في مسابقة أسرع رسمة رسم نقطة وقال: هذا فيل جاي من بعيد.

----------------------

واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة

----------------------

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت
----------------------

واحد فشار بيحكي مغامراته لصاحبه الغلس
الفشار : كنت ماشي مره في الصحرا طلع عليا اسد فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت عماره طلعت فيها
الغلس : يا كداب هو في الصحرا في عماره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغاية ما لقيت شجره طلعت فوقها
الغلس : قال له يا كداب هو في الصحرا في شجره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت جراج دخلت فيه
الغلس : يا كداب هو في جراج في الصحرا
الفشار : فضلت اجري اجري لغاية ما أكلني ارتحت

في سـمكـتـيـن طاحتا في شبكة صياد قالت وحدة للثانية رحنا تونا
واحد بلديتنا رايح البنك وواخد حبل معاه فواحد بلدياته قاله هتعمل ايه يامجنون قالوا هاسحب الرصيد

اتنين بلديتنا دخلوا الجيش الاول الضابط بيسأله اسمك ايه قاله
محمدين
سأله الضابط ايه اللى فى ايدك دى
قاله "بندجية" رد الظابط وقال لا دى مراتك وشرفك وبلدك .
سابه وراح للى جانبه وقاله اسمك ايه
رد وقال حسنين
قاله ايه اللى فى ايدك دى
قاله مرات محمدين

واحد بلديتنا وواحد امريكي الامريكى قال لبلديتنا وصلتوا فين بالتطور رد وقال
ياعم تطور ايه دا احنا رجعنا لورا ثم سأل بلديتنا الامريكي انتوا وصلتوا فين بالتطور؟ الامريكي قاله احنا وصلنا بالتطور اذا القمر الصناعى عطل في السما نقدرنصلحه بلديتنا فكر شوية و قال يااااااااااااااه هو المفك بتاعكم طوله أد ايه

اثنين بلديتنا هاجموا الناس الي بتطلع عليهم نكت وطلبوا من أي شخص بحراوي يعملهم أختبار لذكائهم فدخل بلديتنا
الأول وسأله البحراوي:حاجه بنلبسها لونها أسود وليها رباط
فجاوب بلديتنا :جزمه طبعآ
فرد البحراوي عليه:شكلك هتخلينا نغير تفكيرنا نادي على زميلك ألي بره
بلديتنا وهو خارج همس في ودان زميله وقال له:هيسألك عن الجزمه
سأل البحراوي الثاني حاجه لونها أسود بتتألي في الزيت وبتتاكل أه هيه؟
رد بلديتنا :برباط يا بيه!!!
قاله البحراوي:لأ
رد بلديتنا : تبجى بلغه يا بيه

مره واحد بلديتنا لقى حرامى فى بيته فالحرامى خد التلفزيون
وطلع يجرى قام بلديتنا جرى وراه عشان يديله الريموت

واحد الماني اخترع جهاز قياس الكذب فحب يجرب الجهاز فجاب واحد ياباني وواحد انجليزي وواحد امريكي وواحد من بلديتنا
فقعد اول واحد الياباني وقال انا بفكر اعمل مكتبه بتطير فزمر الجهاز فطلعوه بره كداب وقعدوا الانجليزي فقال انا بفكر اعمل جزمه بها محمول فزمر الجهاز كداب فقعدوا الامريكي فقال انا بفكر اعمل جذمه بتمشي لوحدها فزمر الجهاز كداب فقعدواا بلديتنا فقال انا.... بفكر ..... فزمر الجهاز كداااااااااب

مرة واحد بلديتنا حب يعمل روش
كتب على الشومة أديداس

مرة واحد بلديتنا مابيكلش الا مش طول الليل و النهار فطار غدا عشا ياكل مش الشيطان طلع قالة ابوس رجللك سمى

يه بلديتنا بياخد معاه سكينة؟؟
عشان يشق طريقه

واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى خطف ابنه محدش سال عليه قتله

عدل سابقا من قبل هند في الأربعاء 23 فبراير 2011 - 12:16 عدل 1 مرات
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ...................   نكت ................... I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011 - 12:13

واحد بخيل بيغرق فى النيل فواحد بيقوله اطلعك وتدينى

جنيه قاله خليها نصف جنيه

مره سألنا واحد بخيل اوى : تعمل ايه لو الجو برد ؟ فقال

اقعد جنب الدفايه. . سألناه : طيب لو برد اوى فقال : اقرب منها شويه. سألناه:طيب لو برد اوى اوى ومش فادر تتحمل فقال : هأبقى مضطر أشغلها

واحد بخيل كان شايل زجاجة صبغة يود وقعت منه وأنكسرت قام

جرح نفسه علشان ثمن الزجاجه ميروحش هدر

مرة ثلاثة يهود اتفقوا انهم يتبرعوا مال للفقراء فقالوا هنعمل ايه؟ الاول قال انا هحفر حفرة وارمى
جميع اموالى فى السماء الى هيقع فى الحفرة للفقراء والى برة هيكون لى والثانى قال انا هعمل خط وهرمى المال الى هيقع على ايمين لى والشمال للفقراء اما الثالث كان اشد بخل قال انا هرمى امال فى السماء الى هيقع على الارض لى والى هيفضل فى اسماء للفقراء

مره واحد بخيل قوى خبط فى حيطه اتعور جامد اوى وقعد ينزف
شافه واحد عسكرى قاله اشوفلك دكتور قاله لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازل دا

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة ..
الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية هأنفخهالك

مرة واحدة قالت لحبيبها البخيل
(اكلها معاك بدقة اعيش معاك فى جحر)راح قال انتى ليه مادية قوى كدة يا حبيبتى

قاضي بقول للمتهم اذا كنت صحيح قتلت مراتك لانك لاقيتها في وضع مشين امال ليه ما قتلتش عاشقها اللي كان معاها
المتهم : من باب الاقتصاد هو انا كل يوم حقتل واحد قلت اقتلها هي و أوفر رصاص

مرة واحد راح للبقال قاله هات ببريزه حلاوه طحنيه قاله ما فيش قاله ادينى اى حاجه قاله ما فيش ، قاله يا عم هات اى حاجه، البقال جاب القالب وبيقطع حته علشان يديهاله قالو انت لسه هتشيل منها
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: نكت ...................   نكت ................... I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011 - 12:19

رئيس دوله صغيره راح زياره للصين
رئيس الصين بيقله احنا عددنا 900 مليون نسمه انتو عددكم كام رد رئيس الدوله احنا 30 ألف راح رئيس الصين قاله يا راجل طب مجبتهمش معاك ليه

صيني تزوج صينية فأنجبوا كأس

في أثنين جالسين واحد من الفضاء و واحد من الأرض
إللى من ألأرض يقول للى من
الفضاء صحيح عندكم الدقيقه تساوي مليون سنه عندنا والدينار يساوي مليون دينار
عندنا؟
قال : نعم
قاله أعطيني دينار ...
قاله طيب استنى دقيقه..

واحد كافر سأل واحد هندي إنتوا بتعملوا إيه لما يموت عندكوا واحد عندكم واحد قاله نحرقه
بعدين ساله الهندي وانتو قاله ندفنه وربك يحرقه

مره طياره هليكوبتر معديه علي بلد***** اهل البلد بيتخانقوا ان دي طياره الرئيس ولا لا فقالوا نروح للعمده فراحوا للعمده فقالوا له عن الحكايه فقالهم انتوا شايفين قدامها موتوسيكلات عشان تبقي طياره الرئيس

مرة اتنين قاعدين فى تاكسى واحد قال للتانى انا بردان من الشباك قاله وانا حمدان من مسقط

ثلاثة شباب واحد حمصي واحد امريكي واحد بريطاني كل واحد بيقول نحن بلادنا احدث البريطاني حفر حفرة متر شاف شريط كهربا قال نحن اخترعنا الكهرباء ..الامريكي حفر حفرة 5امتار شاف شريط تلفون قال نحن اخترعنا التلفون ..الحمصي حفر10امتار ما لقا شى قال شفتو نحن اخترعنا اللاسلكي

مرة واحد سودانى وقع اتقشر

مصري واردني وقطري جالسين مستأنثين مع بعض قال لهم المصري : تعرفوا البحر الأحمر ؟ قالوا اي نعرفه قال لهم : ده مش كان احمر ده نحنا رويناه بدمائنا فصار احمر . قالهم الاردني : تعرفون البحر الميت ؟ قالوا اي بنعرفه قال لهم : هذا ما كان ميت نحنا دبحنا كل المخلوقات الفيه فبقي ميت. القطري نظر لهم وقالهم تعرفون المحيط الهندي قالوا له اي بنعرفه قالهم : هذا علي كفالتنا.

نكت ...................
صفحة 1 من اصل 1